Звіт директора

 

                                                 З В І Т

             Директора  Міліївського закладу дошкільної освіти                 

                               за 2019- 2020  навчальний рік

Перед педагогічним колективом та громадськістю:

На виконання  Положення про дошкільний навчальний заклад, Закону «Про дошкільну освіту»,з метою подальшого утвердження відкритої  і  демократичної державно-громадської системи управління освітою, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття і виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності у навчальних закладах, що базуються на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації .

Я,  директор  Міліївського  закладу дошкільної освіти , звітую про основні напрямки своєї діяльності за 2019-2020 навчальний рік.

1. Загальна характеристика

Дошкільний навчальний заклад  розпочав функціонування у грудні 1985 року.  

Режим роботи  закладу - 10.30 хв., з 8.00 до 18.30 год.   

В дошкільному навчальному закладі    функціонує 4 групи, в яких виховується 105 дітей, хоча  проектна потужність розрахована на 90 дітей. 

У закладі  для  дітей створені всі умови, а саме, обладнані спеціальні приміщення:

-Групові кімнати;
-музичн

-музична  зала,методичнийкабінет ;
-медичний

-медичний кабінет;
-

-4 прогулянкових  майданчики для кожної вікової групи;
-спортивний

-спортивний майданчик;
- зелені зони.

- зелені зони.

2. Склад вихованців

За проектною потужністю дошкільний заклад розраховано на 90 місць для дітей від 3-х років до 6   років. Групи комплектувались переважно з вересня по травень за поданими  батьками відповідних документів на вересень 2019 року, та відповідно електронної реєстрації  та поданих документів на комплектацію 2018 року.

На 2019-2020 н.р. комплектація груп проводиться без урахування реєстрації в дошкільні заклади. Електронна реєстрація існує лише для загально обліку дітей по  області, країні.

Основними документами при прийомі дітей в заклад є заява від батьків, копія свідоцтва про народження дитини, ксерокопія документу, що засвідчує особу батька чи матері дитини.

Набір у групи  проводитиметься з 03 червня 2019 поступово на  вивільнені місця.  

У минулому навчальному році випущено в школу з  старшої групи - 25 дітей.   

Порівнюючи проектну потужність закладу -  90 місць, та його наповнюваність - 105, понад норму  становить  15 дітей.    

 3. Кадрове забезпечення

Педагогічний процес у ДНЗ  забезпечують кваліфіковані спеціалісти.

Колектив   нашого закладу  нараховує 28  працівників : 17 – обслуговуючого персоналу та  10  педагогів і сестра медична.. Серед педагогів 3 мають вищу освіту, середню-спеціальну - 7 педагогів .

2 мають не фахову освіту ( філолог, вчитель хімії )

 вищу кваліфікаційну категорію – 2 педагоги  

 кваліфікаційну категорію «спеціаліст» – 7 педагогів

 присвоєно педагогічне звання «вихователь – методист»-7педагогів.  Адміністрація закладу створює працівникам всі умови для плідної роботи. В цілому робота колективу закладу відмічається стабільністю та позитивною результативністю.

4. Пріоритетні напрямки діяльності  у  2019 –2020 навчальному році

Завдання на поточний навчальний рік визначено наступним чином:

1. Продовжувати впроваджувати здоровязберігаючі освітні технології забезпечувати фізичну і психологічну готовність дітей до нової соціальної ролі – навчання у школі,у контексті «Нова українська школа».

2.Удосконалювати роботу щодо організації сучасного освітнього середовища,сприятливого для формування гармонійно-розвиненої особистості.

  5. Якість реалізації освітньої програми:

Для ефективного вирішення проблем навчання та виховання дітей педагоги перебувають у постійному творчому пошуку, експериментують та впроваджують сучасні перспективні програми та методики.

Першорядним  є питання роботи  за програмами  розвитку дитини дошкільного віку:  « Дитина» та  методичним комплектом «Впевнений старт», Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні.   

Провідними принципами   є:

·         Гуманізація педагогічного процесу, що полягає в орієнтації педагога на особистість дитини, її вікові, індивідуальні особливості, організація ефективного життєвого простору – природного, культурного, соціального в підтримці пізнавальної активності;

·         Індивідуальний підхід до виховання дитячої особистості;

·         Інтеграція системності, комплексності при визначенні змісту розділів програми та в процесі планування і здійснення освітньо-виховної роботи.

Це дає можливість педагогам проявляти власну ініціативу, творчість, самостійний пошук у доборі форм, методів організації роботи, творчо впроваджувати педагогічні інновації, особистісно- орієнтовані технології.  

6. Найцікавіші педагогічні ідеї та проекти, реалізовані педагогами закладу 2019-2020 навчальному році:

Проведеня підсумкових занять,взаємовідвідування.

Спортивних свят та розваг у кожній групі.

 Презентації вихователів :  з  питань,над якими вони працюють.

 Наявність публікацій педагогічних працівників у фахових та періодичних виданнях за 2019-2020 навчальний рік: 

Сценарій бінарно-інтегрованої діяльності із пріоритетом музично-креативних завдань «Фантазери в гостях у Федори», автор музкерівник   надрукований у журналі «Музичний керівник».

 У газеті «Вижницькі обрії»- майже всі вихователі описують цікавинки із своєї роботи,а вихователі що атестувались у 2019-2020 н.р. надсилали публікації по декілька раз в рік.

Було проведено:

 4 педагогічні ради:

·         Про завдання діяльності колективу та пріоритетні напрямки створення іміджу сучасного дошкільного закладу.

·          Організаційно- педагогічні умови освітнього процесу на засадах інтеграції.

·          Активізація мовленнєвої діяльності дітей на заняттях з розвитку мовлення шляхом моделювання.

·          Про підсумки  роботи закладу освіти  за 2019-2020 н.рік.

9-консультацій

8-відкритих-показів-занять  ,7-святкових ранків

 казки-драматизації

 6  - видів контролю за навчальним процесом  педагога ,яка атестувалася  Головач Г.Ю.

Важливе місце у методичній діяльності закладу освіти займає підвищення кваліфікації педагогічних працівників. 

У січні  2020  року пройшла курсову перепідготовку вихователь Головач Г.Ю.

Атестовано Головач Г.Ю.- на підтвердження педагогічного звання «вихователь- методист».

 Проведені виставки робіт:

·         «Моє рідне село »   Поробки  «Зимові фантазії»

 Упродовж 2019 - 2020 навчального року проводилась активна робота  з впровадження сучасних педагогічних технологій:

·  Вихователь Герецун К.В. протягом року вела роботу гуртка

·   « Новітні технології у образотворчому мистецтві»;

·   Вихователь Гакман О.К.. працювала над проблемою:

·  Інноваційні підходи до створення розвивального середовища   «Сендплей»

·  Педагоги всіх груп працювали над проблемою активізації дітей на заняттях із художньо-мовленнєвої діяльності, виховання в них потреби пізнання світу засобами художнього слова, збагачення активного мовлення дітей, апробували методику моделювання художніх творів, рекомендовану Крутій К.Л., Кулинич О.П., Погрібняк Н.В.

Доповнена та вдосконалена система роботи з народознавства, за якою працювали педагоги протягом року.

Працювали гуртки з анлійської мови « Крок за кроком» -

керівник Загул А.В.

Гуртки з хореографії та вокалу – керівник Андрич Л.Д.

    Освітньо-виховна роботу з дітьми 6-го року життя будувалася на основі особистісно-орієнтованого підходу до дошкільників, що забезпечило розвиток та саморозвиток дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, здібностей, нахилів, інтересів. Працювали за методичним комплеком «Впевнений старт».На початку навчального року проведена кваліметрична модель оцінювання рівня розвитку дітей старших груп. На кінець навчального року оцінювання через карантин COVID -19 не проводилося.

Як результат, діти-випускники мають добрі потенційні можливості в галузі розвитку пізнавальних процесів, сформовані навички навчальної діяльності. Більшість вихованців мають достатній рівень саморегуляції і самостійності, уміють слухати і виконувати вказівки дорослого, контролювати себе, оцінювати свої відповіді й відповіді однолітків.

Значна увага приділялася формуванню мовленнєвої компетентності старших дошкільників. Діти вміють будувати речення, дотримуючись певного порядку слів, послідовно і логічно відповідати на запитання. Поряд з цим слід констатувати, що діти зазнають труднощів при вживанні синонімів, слів-порівнянь, вживанні складно-підрядних речень, складанні описових розповідей та з власного досвіду.

 Система методичної роботи у ЗДО  будувалась таким чином ,щоб створити належні умови для підвищення професійної майстерності кожного педагогічного працівника.Аналіз методичної роботи показав ,що проведена системна робота щодо реалізації пріоритетних завдань роботи педагогічного колективу.

З дітьми працювали у групах по Вайберу.Старалися  як могли , щоб дітям було цікаво і весело від спілкування з вихователем та однолітками.

 7. Управлінська діяльність ЗДО.

Безпосереднє керівництво ЗДО  здійснює  відділ освіти,медицини і культури Вижницької міської ради.

 До складу органів самоуправління закладу входять:

1. педагогічна рада

2. загальні батьківські збори батьків та членів трудового колективу

3.профспілковий комітет

4.рада ЗДО.

Управлінські рішення та  мої дії у поточному році були спрямовані головним чином на забезпечення працездатності колективу виконання річних завдань.

 Розуміючи важливість даної роботи,  безпосередньо керує нею.

 Колектив постійно працює над створенням позитивного іміджу нашого дошкільного закладу.  Цікаві статті, фотогалерея, форум – все це сприяє відкритості , залученню батьків до життя їх дітей в закладі.

 Організація роботи з батьками та громадськістю з метою залучення їх до управління закладом, пропагування відкритості та прозорості через раду закладу.

8. Організація харчування у ЗДО:

Повноцінне та якісне харчування є невід’ємною складовою зміцнення здоров’я дітей. Організація харчування ведеться відповідно Інструкції з організації харчування дітей, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 року № 298/227. У закладі працює кваліфікований  медик –  медична сестра  Антощук М.М.., персонал харчоблоку ,кухарі. Про їх роботу говорять результати – за цей навчальний рік порушень відповідності нормам калорійності харчування дітей не виявлено. Хочеться висловити подяку працівникам харчоблоку, медичному персоналу, завгоспу,службам,які постачають продукти - за відповідальне ставлення до виконання своїх посадових обов’язків.

В дошкільному закладі ведеться  систематична і планомірна робота по організації харчування дітей: організовано безпечне і якісне харчування дітей, а саме, замовлення і прийняття безпечних і якісних продуктів харчування, продовольчої сировини у необхідній кількості, додержання умов і термінів їх зберігання, технологія приготування страв, правил особистої гігієни працівників харчоблоку.З метою якісної організації харчування дій навчального закладу  було проведено аналіз виконання натуальних  норм харчування.Аналіз виконання норм харчування показав, що в цілому харчування вихованців дошкільного навчального закладу здійснювалось наближено до норм (у середньому 80%). Слід зазначити, що минулого року показник виконання норм харчування становив  78.4%.  

Педагогічний колектив та батьки вихованців – це єдиний живий організм об’єднаний спільною метою, гуманними стосунками та високою відповідальністю. Адже, сім’я була і лишається головним осередком, де відбувається становлення і розвиток особистості дитини. Через те батьки є частими гостями в групах: разом з дітьми вони на святах, організовують виставки, приймають участь в спортивних змаганнях, допомагають вихователям у створенні ігрових зон та озелененні груп і майданчиків.Вважаю, що колектив закладу працює з розумінням свого морального обов’язку перед прийдешнім, живе в атмосфері постійного пошуку нового,та кращого, досконалішого духовно-творчого єднання педагогів,  вихованців та їх батьків, а я, як керівник закладу  – допомагаю їм в усьому.

 

   

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар